משרד רואי חשבון וייעוץ עסקי

Accounting and business advisory‏

לקביעת פגישה חייגו

02-5343735

בלוך 76, קרית יערים – טלזסטון, טל: 02-5343735 נייד: 058-5549010

עמותות וחל"צים

שירותים לעמותות ומוסדות ללא כוונת רווח

אנו מתמחים בהדרכה, ייצוג, ייעוץ וליווי מלא ומקיף של עמותות ומוסדות ללא כוונת רווח (מלכ"רים). אנו מלווים באופן שוטף עמותות החל משלבי התאגדותן, ולאורך כל פעילותן, לרבות סיוע בהשגת אישורים נדרשים ועמידה בתנאי החוק.

חשוב לציין כי על עמותה חלים חוקים, תקנות וכללי רגולציה שונים מתאגידים אחרים, המחייבים בקיאות מצד הגורם המלווה.

בין השירותים המוענקים על-ידי משרדנו:

  • רישום העמותה ברשויות
  • שירותי הנהלת חשבונות לעמותות
  • הדרכת ועד העמותה אודות אופן ניהול העמותה בהתאם לחוק
  • סיוע בהשגת אישור ניהול תקין
  • סיוע בהשגת אישור לעניין סעיף 46 (אישור תרומות)
  • סיוע לבחינת הזכאות לתמיכות לעמותות
  • הגשת בקשות תמיכה ודוחות ביצוע
  • סיוע בעריכת דוח מילולי
  • עריכת וביקורת דוחות כספיים
  • הגשת דוחות לרשויות
  • ייעוץ לעמותה בנושאים חשבונאיים ופיננסיים
  • ייעוץ בהתנהלות תקינה ומיטבית מול הרשויות

ניהול חשבונות לעמותות ומוסדות-
כל מה שאתם צריכים לדעת:

 

מבוא:

ניהול חשבונות הוא חלק מרכזי בהצלחת העמותה/המוסד, וזהו משימה שמצריכה ידע וניסיון מתקדמים. חוויות רבות מעידות על כך שמוסדות רבים מתמודדים עם קושי בניהול תקין של חשבונותיהם, מה שיכול לגרום לבעיות כספיות ואף להסתבכויות משפטיות. בכדי לעזור לעמותות ולמוסדות להתמודד בצורה יעילה עם ניהול החשבונות, אנו כרואי חשבון לעמותות ומוסדות מציעים מגוון שירותים ותמיכה ייחודיים.

התכנון הכלכלי

המסלול הראשון בניהול חשבונות לעמותות ומוסדות הוא התכנון הכלכלי. תהליך חשוב זה מכיל שלבים שונים כגון: תכנון תקציב, ניתוח כלכלי, חישוב תקציב יציב, ניהול הוצאות והכנסות, ובניית תכנית עסקית לקידום העמותה או המוסד. רואה חשבון לעמותות ומוסדות עובד יחד עם לקוחותיו כדי לספק את התמיכה הכלכלית הכרוכה בניהול החשבונות שלהם ולסייע להם בכל שלב נדרש.

חשבונות ותעודות פקידות

ניהול חשבונות הוא עבודה יומיומית פרטנית ורגישה. מערכת חשבונות ברמה הגבוהה ביותר דורשת סדר ודיוק על גבי כל תעודת פקידות וכל ניואנס שמתעורר בנושאים אלה. רואה החשבון לעמותות ומוסדות עוזר ללקוחותיו לסדר את הנתונים ולהפיק את התשלומים בצורה יעילה. מעוניין לבצע העברות בנקאיות? אין צורך לדאוג. רואה חשבון לעמותות ומוסדות יכול לנהל גם את פעולות הבנק של העמותה או המוסד ולספק את התעודות הנדרשות.

ליווי בנושאי מיסים

נושא המיסים הוא שטח רחב ומורכב, ומבוסס על דינים והוראות מורכבות. תקנות, הכנה והגשת דוחות מס מקרוב, הוראות אגרות מס, פיקוח על תכניות מיסוי ותכנון מס, הם רק חלק מהנושאים הרחבים הנדרשים בתחום המסים. לקבל חוויות וידע מסוים, מומלץ לסמוך על התמיכה של רואה חשבון לעמותות ומוסדות שיספק ייעוץ מקיף בנושאי מיסים ויאפשר למוסד או לעמותה להתמודד בצורה אפקטיבית עם כללי המיסים והדרישות המורכבות של רשות המיסים.

שירותי התייעצות כלכלית

רואה החשבון לעמותות ומוסדות יודע כמובן, כי בנוסף לניהול החשבונות, דווקא הייעוץ הכלכלי הוא מרכזי בתחום המימון וההנהלה של העמותה או המוסד. התחום המקצועי של רואה חשבון לעמותות ומוסדות עוסק בבניית תכנית עסקית אסטרטגית ובערכים כלכליים המשפיעים על ההחלטות הכלכליות.

הדוח השנתי

כשמדובר במיסים, כלים והבנה מקצועית הם מפתח להגשת דוח נכון וחשוב. בעזרתם תוכל להתמודד ביעילות עם דרישות המס השונות ולמקם את העסק ומיסים על מסגרת מוקפת. ובשביל זה הכנו מאמר בנושא חשיבות דוח המס השנתי.

סיכום:

ניהול חשבונות לעמותות ומוסדות הוא שטח רחב ומורכב, אך אין צורך להתמודד עם כל האתגרים לבד. על ידי שיתוף פעולה עם אורנה בהר רואת חשבון לעמותות ומוסדות אפשר להשיג את הידע, המומחיות והתמיכה המקצועית הנדרשת לניהול חשבונות יעיל ומוצלח. בסופו של דבר, המטרה הסופית היא, לממן את מטרות העמותה או המוסד בצורה הכי אפקטיבית והכי שקולה תוך שמירה על הוראות ותקנות השונות הרלוונטיות לתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ? צרו קשר ונשמח לסייע !

ניהול כספים

העולם העסקי מתאפיין בדינמיות רבה והשינויים בו מצריכים מהלכים מחושבים היטב של מנהלים ומשקיעים. אנו מספקים ליווי מקצועי לאירועים והתפתחויות משמעותיים בחיי העסק, ונותנים את

מידע נוסף

אנחנו תמיד כאן בשבילכם במענה סבלני לכל שאלה או בעיה!

לקביעת פגישת ייעוץ וליצירת קשר

ניתן לחייג למספר 058-5549010 או למלא את הטופס:

דילוג לתוכן